15 Οκτ 2008
ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΧΙ ΜΟΔΑ
Έφθασαν τα 200 τα υπό κατάληψη σχολεία και αυξάνονται.
Δηλώσεις της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, σε απάντηση στις προχτεσινές προκλητικές δηλώσεις του υπουργού Παιδείας, Ευριπίδη Στυλιανίδη, για τις κινητοποιήσεις των μαθητών και, γενικότερα, τις κινητοποιήσεις στο χώρο της Παιδείας.
«Αυτή την περίοδο είναι σε κινητοποιήσεις μαθητές των σχολείων. Δεν είναι κινητοποιήσεις της μόδας, όπως πάει να τις εμφανίσει ο υπουργός. Οταν τα σχολεία ανοίγουν είναι πάρα πολύ φυσικό να συνειδητοποιείται και το μεγάλο πρόβλημα. Το μεγαλύτερο μέρος των κινητοποιήσεων είναι για δίκαια αιτήματα. Ο κ. Στυλιανίδης ακολουθεί τη γνωστή τακτική όλων των κυβερνήσεων: Δυσφημεί και συκοφαντεί τους αγώνες, προσπαθώντας να διαιρέσει. Από τη μια μεριά η νεολαία, από την άλλη οι γονείς και οι άλλοι εργαζόμενοι.
Εμείς, του δηλώνουμε ότι: Θα πρωτοστατήσουμε, θα στηρίξουμε και θα ενισχύσουμε όλες τις κινητοποιήσεις. Από τους γονείς των παιδιών στα νηπιαγωγεία μέχρι τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ και, βεβαίως, πρέπει να ξέρει ότι το ΚΚΕ δεν ενδιαφέρεται μόνο για έναν δυναμισμό κινητοποιήσεων μόνο στην πλατεία Συντάγματος.
Ενδιαφέρεται για έναν δυναμισμό κινητοποιήσεων σε κάθε γειτονιά, σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα, ώστε αυτή τη χρονιά να μπουν νέες δυνάμεις στο κίνημα Παιδείας, ώστε γονείς, παιδιά, εργαζόμενοι, εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι στο χώρο της Παιδείας να αποτελέσουν κυριολεκτικά μια γροθιά.
Δεν πρόκειται να επιτρέψουμε, όσο εξαρτάται από εμάς βεβαίως, να υπάρξει καμία δυσφήμιση, καμία συκοφάντηση στο κίνημα. Θα πολεμήσουμε, ούτως ώστε αυτό το κίνημα να αφήσει μεγάλες παρακαταθήκες και για τα επόμενα χρόνια στον τόπο μας - γιατί πρέπει να παλεύουμε με προοπτική - και να μην περιορίζεται σε ένα κίνημα τρεχόντων επιδιώξεων, εφήμερων στόχων. Θα ασκήσουμε δριμύτατη κριτική σε αυτούς που προσπαθούν να μετατρέψουν το κίνημα στο χώρο της Παιδείας, σε ένα κίνημα διαιτητή στην αντιπαράθεση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.
Το κίνημα πρέπει να έχει ευρύτερους στόχους και με αυτήν την έννοια έχει τη δική του αυτοτέλεια, τη δική του αξία. Πρέπει να συνενώνει σε κατεύθυνση ρήξης και στις μορφές και στο περιεχόμενο ευρύτερες κοινωνικές δυνάμεις και πριν απ' όλα να εδραιώνεται στις ανάγκες της εργατικής λαϊκής οικογένειας».
.
Ετικέτες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,
ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ,
ΜΑΘΗΤΕΣ,
ΠΑΙΔΕΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου