14 Δεκ 2008

ΔΕ ΣΑΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΥΡΙΟΙ


Χθες το βράδυ με πέταξαν έξω από τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα, στο Ποζναν στην Πολωνία όπου είμαι εδώ και 9 μερες αφού μ’ έχει στείλει η δουλειά (http://climatecrashers.blogspot.com/)

Όταν αναγγείλαν το Γ.Γ του ΥΠΕΧΩΔΕ κ.Μπαλτά να ανέβει στο βήμα σηκώθηκα και φώναξα:
Killer government. Greek police killed a 15 year old kin. Government is responsible. Resign. Stop beating.


Μετά πέσαν πάνω μου από το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών και το ΥΠΕΧΩΔΕ και με ρωτάγαν ποιος είμαι και τι νομίζω ότι έκανα και μετά ήρθε η αστυνομία του ΟΗΕ με συνέλαβε, με ανέκρινε, μου πήρε την άδεια εισόδου και με πέταξε έξω.
Οι εκπρόσωποι των υπουργείων ήταν ιδιαίτερα επιθετικοί και με ρώταγαν σε στυλ ανάκρισης για ποιόν δουλεύω. Ζητούσαν από την ασφάλεις του ΟΗΕ να τους δώσει ‘όλα τα στοιχεία μου’, σε στυλ ότι θα δω τι έχω να πάθω.

Δε σας φοβάμαι καθόλου κύριοι.
Το δημοσιογράφο που πήρε τις φωτό παραλίγο να τον πετάξουν έξω κι αυτόν.
Αλληλεγγύη στην αγωνιζόμενη ελληνική νεολαία.

Όποιος θεωρεί το συμβάν άξιο λόγου ας το διαδώσει.
Επικοινωνία εδώ: yiorgos@corporateeurope.org


bazoma

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: