14 Δεκ 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
Φέτος θα ήθελα να μου φέρεις το μισθό μου, το δώρο Χριστουγέννων, τη δόση του δανείου και 30 λίτρα πετρέλαιο θέρμανσης. Τα έχω υπολογίσει.
Φτάνουν να καίω το καλοριφέρ 32 δευτερόλεπτα τη μέρα. Ήμουν καλό παιδί όλη τη χρονιά. Καθόμουνα στη δουλιά 2 ώρες παραπάνω τη μέρα και δε ζήταγα υπερωρίες.
Όταν είχε απεργίες ήμουνα φρόνιμος και δε δημιουργούσα πρόβλημα στο αφεντικό μου που έχει σφιξίματα τώρα τελευταία γιατί έπεσε 0,5% ο τζίρος του.
Για να καταλάβεις, άγιε μου Βασίλη, είναι σε τόσο δύσκολη θέση που τώρα θα μας απασχολεί, λέει, μόνο 2 μέρες τη βδομάδα και δεν μπορεί να μας δώσει το δώρο μας.
Τον πονάει η ψυχή μου καλέ μου άγιε γι΄ αυτό σου ζητάω να μας διευκολύνεις.

Απάντηση από τον Άγιο Βασίλη

Αγαπητέ φίλε,
Αν και δεν υπάρχω, αποφάσισα να σου απαντήσω.
Σε ενημερώνω ότι φέτος τα Χριστούγεννα δε θα παραδώσω κανένα δώρο λόγω συμμετοχής μου στην απεργία που έχει κηρύξει το συνδικάτο. Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

από:
Οδηγητής, Δεκ. 2008

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: