10 Δεκ 2008

ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΤΟΥ Α. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ


Κάτω από το βάρος της προκλητικής πρότασης του εισαγγελέα για να πέσουν στα... μαλακά οι οκτώ κατηγορούμενοι αστυνομικοί που εμπλέκονται στον άγριο ξυλοδαρμό του Κύπριου φοιτητή Αυγουστίνου Δημητρίου στις 17 Νοέμβρη του 2006, αναμένεται η απόφαση του δικαστηρίου (τριμελές Εφετείο) στις 16 Δεκέμβρη 2008.

Ο Αυγουστίνος Δημητρίου σημειώνοντας την αγωνία του για την έκδοση της απόφασης δήλωσε προς τα ΜΜΕ: «Έχω πεθάνει μέσα μου, δεν μπορώ να λειτουργήσω σαν άνθρωπος. Εδώ και δύο χρόνια έχει σταματήσει η ζωή μου. Δεν κάνω τίποτα. Φοβάμαι να βγαίνω έξω, νομίζω ότι κάποιος θα 'ρθει να με χτυπήσει. Παίρνω φάρμακα από τον ψυχίατρο, πίνω οκτώ χάπια την ημέρα γι' αυτούς τους κυρίους που έκαναν αυτά τα πράγματα ενώ εγώ ήμουν ένα μήνα εδώ στη Θεσσαλονίκη, δεν ήξερα καν τους δρόμους... Αυτό που περνάω δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια. Είναι άδικο χωρίς λόγο και αιτία να περνάω εγώ αυτά τα πράγματα για αυτούς τους κυρίους, επειδή τους ήρθε να μου κάνουν αυτά που μου έκαναν».

Η προκλητική πρόταση του εισαγγελέα του δικαστηρίου που έγινε προχτές, ζητά τη μετατροπή του κατηγορητηρίου των 4 από τους 8 αστυνομικούς, που εμπλέκονται στην υπόθεση του άγριου ξυλοδαρμού, από «απρόκλητη - επικίνδυνη σωματική βλάβη» σε απλή «επικίνδυνη σωματική βλάβη», καθώς και την αθώωση του πρώην διοικητή της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, ενώ οι υπόλοιποι 3 κατηγορούνται για συνέργεια.

Υπενθυμίζεται ότι οι πειθαρχικές ποινές που είχαν επιβληθεί από το δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΛ.ΑΣ. στην ουσία «έβγαζαν λάδι» τους αστυνομικούς. Συγκεκριμένα, τέσσερις απαλλάχτηκαν, ενώ ποινή έξι μηνών αργίας με απόλυση επιβλήθηκε στον αρχιφύλακα που εμφανιζόταν στο γνωστό βίντεο να κλοτσά τον Αυγ. Δημητρίου. Επίσης, ποινή 4 μηνών αργίας με απόλυση επιβλήθηκε σε έναν ακόμη αστυφύλακα, ενώ στον αξιωματικό που του είχε επιβληθεί πρωτόδικα ποινή 4 μηνών αργίας με πρόσκαιρη παύση, η τιμωρία ήταν χρηματική ποινή.


Ριζοσπάστης,10/12/2008

..

Δεν υπάρχουν σχόλια: